بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دلیل اصلی قهرمانی با اختلاف امتیاز بالا همینه!

آبی دلان "بررسی فصل نقل و انتقالات"

وقتی مصاحبه جدید امیر قلعه نویی را در خصوص مظلومیت استقلال و احقاق حق این تیم مردمی خواندم بیشتر از گذشته به تحلیل های خودم در مورد این سرمربی دوست داشتنی ام،اعتقاد پیدا می کنم!

دائما نوشتيم و گفتيم هواداران نبايد ناراحت فصل نقل و انتقالات باشند و بابت رفت و آمدهاي بازيکنان نبايد غصه بخورند،بعضي ها اين حرفهاي بنده را سنتي خواندند و گفتند در فوتبال حرفه اي تعصب داشتن يک موضوع کاملا جدا و مجزا از معقوله حرفه اي بودن است و فعلا پول در اين ورزش؛حرف اول را ميزنه و ديگر حرف زدن از تعصب و اين مدل صحبتها خريداري ندارد!
حالا توجه شما را جلب مي کنم به تيمي که امسال استارت تمرينات خود را زده و بازيکناني که منتظر حضورشان در تيم محبوب خود هستيم.
ببينيد يک بازيکن فعلي تيم که با تيم در حال تمرين کردن هست و بيش از 50% مبلغ قرار داد فصل قبل خود را نگرفته ،دلش را دارد حرف از مشکلات مالي و نگرفتن مطالباتش بزند؟
آيا بازيکناني که جديدا جذب تيم شدن براي ابتداي کار مبلغي به عنوان پيش پرداخت دريافت کرده اند!؟
آيا همين سيد مهدي خودمان که مشکل اصليش بالا نرفتن رقم قرارداد اين فصلش نسبت به سال قبل مي باشد،يک مصاحبه رسمي در اين خصوص کرده است!؟
تمام اين صحبتها يک معني دارد،هيچ بازيکني حتي سيد مهدي رحمتي بزرگ هم با حضور امير خان در راس کادرفني دل و جرات به زبان آوردن همچين حرفهاي را ندارند و مطمئنا اين پوئن بزرگي براي ما هواداران و کلا تيم اين فصلمان خواهد بود که در ميانه هاي فصلي که حتما تيم در زمانهاي خاص دچار مشکلات مالي خواهد شد،خيالمان راحت است بازيکني بخاطر نگرفتن پيش قسط يا رقمي از قراردادش شهر را به آشوب نمي کشد و براي تيم ايجاد حاشيه نمي کند.
از طرفی هم امیر خان کسی نیست که اجازه دهد حق بازیکنی که بخاطر استقلال و تعصب به این تیم زحمت می کشد،خورده شود و وقتی با بازیکنی پیمان و عهدی می بندد و دست رفاقت می دهد،حتی ماشین همسرش را شده می فروشد و نمی گذارد آب تو دل بازیکنش تکان بخورد.

تيم اين فصل ما با فصل قبل تنها تفاوت مهم و آشکار و بزرگش همين است.
همين تفاوت آشکار همان 5 اختلاف امتيازي است که پيش بيني کرده بودم و عنوان کردم،استقلال با اين اختلاف نسبت به تيم دوم قهرمان ليگ برتر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 3 / 1391برچسب:نقل انتقالات,فتح الله زاده,استقلال,امیر قلعه نویی,رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com